duminică, 31 august 2008

Irazu

Hola amigos, acum ca ya sabemos hablar espanol, ca stim cam cum sta treaba cu autobuzele san jose-escazu, ca am inceput sa ii cunoastem cat de cat pe ticos, ca am intrat si noi in randul celorlati doi aventurieri neinfricati, ne-am decis sa avem si prima noasta escapada singure. I-am lasat pe Iulia si pe Radu acasa, si am plecat amandoua intr-o frumoasa zi de duminica, la ora 6 (dimineata!!) sa vizitam vulcanul Irazu :). Imbracate in pantaloni scurti si tricouri (nu s-a gandit nici una dintre noi ca mergem la munte.. si la munte de obicei e frig...:)), cu mancare sa ne ajunga 2 zile, ca doar au plecat fetele la drum, nu?, am luat autobuzul care ne ducea exact la vulcan (macar pe asta l-am nimerit).

Ajunse acolo, ne asteptam la ceva grandios, cu adevarat sublim, nemaivazut, mare, credeam ca o sa mergem pe marginea vulcanului si o sa punem mana in apa din crater, bine.. nici chiar asa, dar pe aproape. Din pacate, am nimerit o zi cetoasa si vulcanul de abia s-a vazut. Eram singurele de acolo in pantaloni scurti, printre oameni cu caciuli, fulare, manusi, geci de iarna and so on :). Am vrut sa ne incalzim putin si am zis sa bem o ciocolata calda acolo sus, la gift shop.. dar asta a fost inca o idee proasta, pt ca ciocolata calda a fost horrible :)). Ne-am mai plimbat noi pe acolo, si ne-a placut... adica vulcanul e ceva deosebit, cu o apa foarte verde, pentru ca am reusit sa il vedem putin pana la urma. Totusi, am fost foarte bucuroase cand am vazut autobuzul care venea sa ne ia inapoi.

Ziua s-a terminat minunat, cu un girls shopping session in San Jose, deci ce poate fi mai frumos decat o plimbare la un vulcan intr-o zi de dumminica... :)

SlideShow

  

Un comentariu:

mihaidumitru spunea...

Supet poze! As vrea sa fiu si eu acolo!