duminică, 31 august 2008

Paul Van Dyk

Ladies, tonight we are going to have a looong night.. asta ni s-a spus cand am plecat de acasa.. si cam asa a si fost. Joi seara, imediat cum am terminat serviciul, we've put our dancing shoes on si am plecat la, se pare cel mai mare eveniment al lunii in San Jose, concertul cu Paul van Dyk. Cum vroiam noi de mult sa mergem la un party aici, se pare ca asta a fost ocazia perfecta.
By the way, girls get ready, cand ne intoarcem acasa o sa fie dezmat :). Cum evenimentul asta s-a vrut a fi un fel de "Vialuna teambuilding", ne-am intalnit cu aproape toti cei de la firma la locul in care s-a tinut concertul, ca sa intram toti deodata. Intrarea se facea cu biletul si buletinul, eventual pasaportul, dar noi, ametite, dar simpatice cum suntem de obicei :)), nu aveam de nici unele la noi, asa ca am intrat fraudulos cu ajutorul lui shane, care ne-a tinut de sase la poarta. A fost prety funny sa ne ascundem de toti paznicii care erau pe acolo si dupa ce am intrat, am primit chiar remarci de genul.. "nice ladies, you're breaking the rules tonight" :)).

Inainte de Paul van Dyk, au fost doi dj de la ei, chiar foarte buni dupa parerea noastra, care au incalzit putin publicul.. cu toate ca, din cate am observat ticosii nu sunt ei prea obisnuiti cu muzica house. Am vazut tot felul de oameni like emo, sluty, pitzipoance, cocalari, gringos, metrosexuali, smoke-a-lot people, drink-a-lot people, ce mai.. aprope la fel ca la noi, la un concert pe plaja :). Paul van dyk a fost super, ne-a tinut in picioare pana la 3 dimineata cu piese mai vechi, dar si mai noi, pt ca evenimentul asta face parte din world tour-ul de promovare al albumului sau. Ne-am zbantuit mult pe acolo, eram cam obosite cand am ajuns acasa.. se vede ca nu mai avem antrenament.. dar nu-i nimic, recuperam:)

SlideShow
  

Niciun comentariu: