miercuri, 6 august 2008

Playa Jaco

Nu, nu ne-au mancat crocodilii, nu am cazut in nici o prapastie, nu ne-am pierdut noaptea pe plaja, nu ne-am inecat cand am trecut cu masina prin rauri... pe scurt, nu ni s-a intamplat nici o nenorocire exotica sau neexotica pana acum. In cazul asta, unii mai rautaciosi ar spune ca nu ne putem motiva absenta povestilor noastre virtuale despre aventurile pe care le traim aici. Dragi carcotasi, tinem sa va contrazicem... asa cum ne laudam noi in vremurile bune... acum, ca suntem femei de cariera, avem mult mai putin timp liber. Proiecte noi, prezentari, taskuri multe, dar si distractia din cele 3 zile de weekend, nu ne-au permins sa ne manifestam pe blog in tot acest timp. Poate reusim sa recuperam totusi... Nu vrem sa promitem prea multe insa.

Gata cu vorba, sa incepem cu povestile. Va scriem despre ce am facut acum 2 weekenduri... pentru ca de atunci am rupt firul aventurii.

Well, acum 2 saptamani am fost la Playa Jaco. Jaco e un fel de statiune, destul de mica, unde am vazut cea mai aglomerata plaja de aici pana acum. Probabil ca si din cauza asta nu ne-a placut asa de mult. Prea multa lume (nu chiar ca in Mamaia noastra, dar totusi aglomerat), multe pietre in apa, valurile destul de mari, si soarele foarte puternic. Da, o sa ziceti ca suntem mofturoase, dar chiar asa a fost. Spre norocul nostru insa, ne-am ales un hotel foarte frumusel, Villaestrellamar, unde am avut o piscina mare la dispozitie, unde ne-am facut prieteni noi ;)), unde am stat seara la povesti in hamace , unde Ioana a invatat sa inoate (a invatat mai bine normal, nu ca n-ar fi stiut pana acum.. ca doar e constanteanca), unde Anca ne-a demonstrat cu mare maretie care e treaba cu tumbele in piscina... s-a accidentat ea putin, dar si-a revenit repede.
Apoi, fetele au incercat shoppingul si in Jaco, ca doar asta le place cel mai mult, si l-au lasat pe Radu abandonat la piscina. Nu stim ce a facut el in tot acest timp... el zice ca a fost cuminte. Il credem pe cuvant. Nu am cumparat mare lucru... preturile erau destul de mari... cam cum sunt la noi vara in statiuni. Dar am cumparat totusi magnetelul de rigoare pentru mame. Mamele sa se bucure, ne intoarcem acasa cu o colectie intreaga de magnetei pentru frigider. :))

Cam asta a fost la Jaco.. plaja multa... ne-am inegrit toate... piscina la greu si multa relaxare. See pics.

SlideShow

Niciun comentariu: