sâmbătă, 19 iulie 2008

Canopy!!!!

Mai vrem!

Dupa ce ghidul ne-a facut instructajul si ne-am echipat corespunzator, am facut o mica excursie prin padure pana am ajuns la prima platforma. Ei aici sa vezi emotii. Nu e chiar asa de usor sa te vezi atarnat la cateva zeci de metri inaltime...
Prima data a fost mai greu, pana ne-am obisnuit noi cu aerul rarefiat;)) Au fost 9 zipline-uri dar cel mai mult ne-a placut cea de 500 de m, care era si cea mai mare si unde am avut timp sa admiram privelistea.
Au mai fost cateva mai spectaculoase, pe unele am ramas atarnati pentru ca nu am avut suficienta viteza sa ajungem de la un cap la celalalt, dar fiind niste aventurieri neinfricati ( aceasta e principala trasatura de familie) nu ne-am temut!
De la ianltime am putut admira pasari, am fi vrut noi si maimute, dar ele nu au fost de aceeasi parere si nu au vrut sa ni se arate.
La intoarcere nu am mai avut caluti, in schimb ne-am plimbat cu tractorasul;)) Pe drum ne-am intalnit cu Macho Man si cu Jairo, dar stiti cum e cu baietii, te uita repede, asa ca nu ne-au mai cunoscut.
A fost cel mai super weekend de cand suntem aici. Ne-a placut atat de mult...asa ca ne-am hotarat ca inainte sa plecam sa mai mergem inca o data la Arenal

SlideShow

Un comentariu:

Anonim spunea...

Ce bine se distreaza fetele noastre la Costa Rica acolo! :) Cheers si salutari din Romania! Ne e dor de voi! Sa ne aduceti cva frumos!