sâmbătă, 19 iulie 2008

Pe caluti...

Am incercat-o si pe asta. Nu ne-a trebuit prea mult timp si hopa sus pe cai. Am avut noi cateva emotii la inceput, si nu numai, dar totul a fost bine pana la urma.
Cand am ajuns la locul unde erau tinuti caii am fost inarmati cu echipament de protectie;))...niste casti foarte fancy;)
Apoi a urmat impartitul cailor, nu stim exact care au fost criteriile asa ca:
Ioana l-a primit pe "Macho Man". In ciuda numelui acesta era cel mai lenes dintre cai si mai mult, era si stirb:))
Anca l-a primit pe "Jairo", era cel mai micut dintre cai dar era si cel mai simpatic. Personalitatea lui era debordanta: tot drumul a mers numai prin tufisuri si nici macar o data nu a incercat drumul pe care mergeau ceilalti. Poate si pentru ca ceilalti se dadeau tot timpul la el si vroiau sa il muste:(.
Din pacate plimbarea noastra pe caluti nu a durat atat cat am fi vrut. Doar ce incepusem si noi sa ne obisnuim si a trebuit sa ne dam jos, dar mai este timp, asa ca o sa mai incercam si alta data;)

SlideShow

Niciun comentariu: