duminică, 6 iulie 2008

Pe plaja in Caraibe

Stim, am ramas cam in urma cu stirile... Cu aceasta ocazie ne cerem scuze fanilor inflacarati (mamele :)) ), dar si celor mai putin inflacarati, care au asteptat in toate aceste zile noi vesti si poze.
Weekendul asta am fost la plaja, ne-am bronzat, am stat la soare, dar despre asta va povestim mai tarziu, dupa ce terminam cu posturile de weekendul trecut....

Ce ne place cel mai muuuult in Costa Rica? Ne place sa ne ducem la plaja! Am fost si weekendul trecut, dar din pacate vremea a fost un pic cam urata si nu am putut sa ne desfasuram cum trebuie! CostaRicanii au niste plaje suuuuuuper! Noi am fost pe o plaja la Marea Caraibelor (nu-i stim exact numele), aceasta fiind si prima plaja pe care am vazut-o. Plajele lor arata exact ca in filme(cei care se uita la Lost stiu despre ce vorbim), si sunt foarte diferite de ce avem noi la Marea Neagra. Ce mai, ne-a placut mult, si va lasam si pe voi sa vedeti pozele(chiar daca realitatea e mult mai frumoasa decat ceea ce apare in poze).

SlideShow

Niciun comentariu: