miercuri, 2 iulie 2008

First real adventure

In weekend am avut parte de prima noastra aventura aici. Si a fost una pe masura! Here is the story:

Dupa ce ne-am hotarat cu greu unde sa mergem, cautand pe net, uitandu-ne pe harta si pe lista Iuliei cu locuri de vizitat, am ales "Parque national tortuguero", o excursie de doua zile intr-un parc cu broaste testoase, situat langa Marea Caraibelor, la aproape 4 ore de mers cu masina din Escazu. Sambata dimineata ne-am trezit pe la 5, un pic cam somnorosi ce-i drept, dar ne-am revenit repede, am pregatit totul si am plecat la drum. Excursia a avut doua parti:

1)mai intai am mers cu autocarul pana la Cano Blanco. Cu ocazia asta am putut sa mai vedem si noi cum arata San Jose-ul. Pana atunci, nu vazusem decat putin, adica cat a durat drumul de la aeroport pana la Escazu, asa ca nu stiam prea bine la ce sa ne asteptam. Pentru cei care nu stiu, noi nu stam exact in San Jose, ci undeva la iesire, intr-un cartier rezidential(da, ne laudam si noi cu ce putem!), care arata foarte bine, care e foarte curat si are doar case foarte mari in care stau ambasadori(haha :)), hai ca v-am dat gata cu asta!) . Prima impresie pe care ne-a lasat-o San Jose: ne aduce aminte destul de mult de casa. Adica: strazile sunt destul de murdare(in unele locuri chiar foarte murdare), traficul e la fel ca in Bucuresti(nimeni nu respecta regulile de circulatie) si e foarte pustiu pe strazi duminica. Da, am vazut si locuri mai putin frumoase (ca de, asa e peste tot), dar au si locuri foarte frumoase, pe care nu trebuie sa le ratezi.

In drumul nostru cu autocarul am trecut prin "cloudy rainforest", unde nu numai ca e cloudy, dar ploua aproape tot timpul. Ne-am oprit putin sa vedem "perisoso"(care se traduce "lenes"), un animal care traieste la ei prin copaci, care e foarte greu de observat, si care are un nume ciudat, cu greu l-am tinut minte. Am facut popas la "Rancho Roberto", un fel de han unde am incercat papaya pentru prima data(Anca a incercat-o cu zahar, Ioanei nu i-a placut, deloc). La ei, cand se pune masa, mai intai iti aduc fructele, apoi cafeaua(cica sunt renumiti pentru cafeaua lor) si abia apoi mancarea. Asta nu prea ne place in conditiile in care, de la o vreme mancam muuuuuult si suntem infometate tot timpul:)). Mamele sa stea linistite, ca mancam bine. In restul drumului, am vazut tot felul de animale, despre care va povestim mai tarziu.

2) a doua parte a excursiei, si cea mai interesanta, a fost plimbarea cu barca pe canale. Nu mai stim exact toate apele pe care am calatorit, au fost muulte :P. Cateva dintre ele: canal California, raul Tortuguero, canal "Aguas Frias"(Ape Reci), canal "Aguas Negras"(Ape Negre).. si cam atat ne amintim. Calatoria cu barca a fost una foarte foarte placuta, si destul de lunga... ne-am cam plimbat vreo 4 ore pe zi, am cautat animalele(crocodilii mai ales, si i-am si gasit!), am facut un mic popas pe o plaja pustie si am mers prin jungla(despre ce am vazut acolo, mai tarziu)... Pentru pasionati, ne amintim ca majoritatea barcilor pe care le-am vazut aveau motor Yamaha.. am mai vazut si unele cu motor Suzuki :). Tot cu barca ne-am plimbat si noaptea(asta nu mai facuseram pana atunci), cand am plecat in cautarea broastelor testoase, si putem sa spunem ca e suuuper(dar despre asta va povestim mai tarziu) . Mai vrem!

SlideShow

Niciun comentariu: