miercuri, 2 iulie 2008

Si uite cum maimutele au ajuns intr-o plantatie de banane....

Banane...yummy...
Si multe, multe... sute de ciorchini de banane.
De mancat nu am putut sa mancam pentru ca erau inca verzi cu toate ca ei le culegeau deja, de copt se mai coc ele pana la destinatie. Oricum a fost destul de impresionant modul in care munceau oamenii de acolo, modul in care sareau prin plantatie cu ciorchine de banane in brate legati cu un scripet de un cablu, felul in care, in momentul in care ajungeau la capatul plantatiei, baietii trageau la propriu
bananele care erau legate de ei...cam trist..stim ...
Dupa ce baieti termina cu trasul de banane ele sunt duse intr-un loc unde sunt spalate si impachetate. Aici incepe alta poveste deoarece in functie de locul unde sunt trimise sunt impachetate in cutii de diferite dimensiuni..ma intreb oare de ce cutiile care ajung in Europa sunt mai mari decat cele pentru State..?
Un alt fapt interesant e ca o planta face un chiorchine in viata ei dupa care este taiata; Am vazut si banane mici(bananitas)..pe care mai tarziu le-am cumparat de la Hipermas...hmmm..oare de ce nu am luat de pe plantatie..Asta sa ne fie invatatura de minte!
Am incercat si noi sa ridicam un ciorchine, intai Iulia, apoi Anca si cand sa vina si randul Ioanei,...ea a fost atacata de furnici..;))
Se mai intampla ce sa-i faci...
Cam atat la plantatia de banane...

PS: Ioana este bine dupa atacul furnicilor.. doctorii au zis ca e in afara oricarui pericol. Sechele au ramas dar cu timpul speram sa nu mai fie asa vizibile;)

SlideShow

 

Un comentariu:

Liviu-Florin spunea...

Vreau si eu bananeee.....