duminică, 13 iulie 2008

La mare, la soare

Weekendul trecut am fost la plaja. Am lasat acasa toata oboseala acumulata in timpul saptamanii, toate grijile, dorul de cei dragi si am plecat in cautare de noi distractii, la mare.

Drumul s-a dovedit a fi inca de la inceput o aventura, intrucat acesta a fost primul weekend in care am incercat "micul nostru tractor", un Land Rover din 75, despre care puteti sa aflati mai multe aici (http://aventuriincostarica.blogspot.com/2008/07/bolidul-nostru-luat-cu-imprumut.html). Bineinteles ca am facut ravagii pe sosea cu acest monstru, si la propriu si la figurat, si ne-am simtit tare mandri cand am facut prima noastra depasire.
Dar drumul a fost ok pana la urma... am vazut paduri de palmieri, ne-am oprit deasupra unui rau in care zaceau cu burta la soare nu mai putin de 12 crocodili gigantici. Am vrut sa vedem daca sunt adevarti, sa vedem daca ii putem starni in vreun fel( ca prea stateau ei asa nemiscati), si ne-am gandit sa o aruncam pe Ancutza noastra peste pod. Ne-am gandit insa mai bine, si ni s-a facut mila de ea... dar data viitoare nu mai scapa :)).

Am ajuns in Manuel Antonio, destinatia finala a road tripului nostru, pe la pranz si primul lucru pe care l-am facut a fost, evident, sa mancam! In ultima vreme toti patru suntem cam infometati, mancam tot ce apucam...nu ratam nimic :)). Cred ca de vina e aerul de aici care ne face mereu pofta de mancare. Ne-am asezat la o terasa draguta, mancarea a fost foarte buna, iar apoi, cu burta plina ne-am intins la soare, pe plaja care era foarte aproape. Am descoperit din nou o plaja extrem de frumoasa, cu valuri numai bune pentru surf...(nu ca noi am sti sa facem surf... dar asa ca idee). Aici am avut parte si de prima balaceala. Apa oceanului e tot timpul calda, asa ca, in ciuda stopilor de ploaie care incepusera sa cada, a fost foarte foarte placut. Cam asta am facut toata dupa amiaza: ne-am demostrat abilitatile de inotatori in Oceanul Pa-ci-fic...(va lasam sa vedeti pozele)

SlideShow

Niciun comentariu: