duminică, 13 iulie 2008

Aventuri nocturne

Seara, ca lumea care se respecta am iesit in oras(la agatat hahaha:)), glumim... suntem fete cuminti, doar ne stiti).
Am cautat noi ce am cautat si nu stiam unde sa ne asezam ca sa... ati ghicit!, sa mancam:)). Pana la urma am vazut scris pe un panou "Latino Lounge", iar locul parea foarte dragutz, foarte dichisit, cu flori si lumanari pe mese.. ne-am gandit sa incercam...
Ni s-a parut noua ciudat ca inauntru erau doar barbati, dar nu ne-am prins din prima. Ne-am asezat la masa si primul semnal de alarma a fost cand am vazut doi tipi care s-au oprit langa o floare si s-au asezat ei ca indragostitii sa faca poza matrimoniala cu planta. Atunci ne-am prins! Era local de gay! Deja comandaseram, nu mai puteam sa ne ridicam si sa plecam asa ca am ramas acolo. Fetele erau foarte amuzate de situatie, Radu nu prea (se cam simtea in pericol hihi:)) ), dar pana la urma si-a revenit si el. Mancare a fost f buna si ieftina, sucul de ananas excelent, muzica romantica, lumanari pe masa.. ce sa mai, super. MAi mergem :))
Bineinteles ca si a doua seara trebuia sa continuam cu escapadele noastre nocturne si cum aveam si motiv de sarbatoare, unii dintre noi au mai imbatranit cu un an (stie el cine), am petrecut din plin.
Cu ocazia aceasta ii uram inca o data "La multi ani" sarbatoritului.
Radu ne-a scos la un suc si o prajitura si noi nu l-am putut refuza. Am ajuns intr-un loc frumos, numit "El Vagon" unde pana la urma sucurile s-au transformat in coktailuri, care le-au binedispus extraordinar pe fete.
Poze prea multe nu avem pentru ca eram prea veseli si au iesit miscate:))

SlideShow

Niciun comentariu: